Σχόλια και κριτική της Μαριάννας Μay Λυκ.
Μια γυμνη σκηνή, μία γυμνή πρωταγωνιστρια, μία γυμνη κριτική.
Το "Χαμαμ Γυναικων" είναι μία παρασταση του Θεάτρου Μπροαντγουέι που ξεκίνησε στις 23 Δεκεμβρίου. Πριν καν ξεκινήσουν οι παραστάσεις είχαν αρχίσει τα σχόλια μας και οι περισσότερες εκ των πρωταγωνιστριών (δεν παίζει κανείς άντρας) εμφανίζονται γυμνες σε κάποιες σκηνες της παράστασης... θα μ πειτε και τι εγινε; τεχνη είναι και το γυμνό δεν ειναι προστυχο. θα το δεχόμουν σε οποιαδήποτε περίπτωση εκτός απο αυτή...
Σε αυτή την παράσταση η κύρια γυμνή είναι η Εύα Λασκαρη γνωστη σαν μοντελο φυσικα μιας και ήταν η πρωτη της φορα στο σανίδι και ελπίζω η τελευταία μιας και 5 προτάσεις είπε αλλα τις είπε..... φυσικότατα... η Λασκαρη χρησιμοποιήθηκε σαν κράχτης για να γεμίσει το θεατρο... λες και είναι καμία καφετέρια η εστιατόριο και βγάζουν έξω κόσμο για να προσελκύσει τους πελάτες...
και δυστυχώς το μόνο που σου παρείχε η παράσταση ήταν η απόλυτη γυμνή θέα... μιας και η πλοκή ήταν ανύπαρκτη...
Υποτίθεται ότι είμαστε σε ένα χαμαμ (οπου τα σκηνικά το παρουσίαζαν πολυ πετυχημένα) και 5 γυναίκες συζητούν τη δική τους προσωπική ίστορία και τα δικά τους προβλήματα (η μόνη ιστορία που συγκράτησα ήταν της ηλικιωμένης μητέρας με το παιδί με ειδικές ανάγκες)
Της Εύας και των υπολοίπων, αδυνάτισα να τη συγκρατήσω μιας και όλη μ η παρέα (άντρες) σχολίαζε τις εντυπωσιακές τους καμπύλες.
Και εκεί που σύμφωνα με το story ξεκινά η δράση (γτ μέχρι στιγμής η πλοκή ήταν μηδαμινή) και οι καταπιεσμένες γυναίκες ετοιμάζονται να αντιδράσουν και να επαναστατήσουν εναντίων του κατεστημένου και του διεφθαρμένου Δήμου... τελειώνει το έργο...!!!! και μένεις στη θέση σ περιμένωντας να δείς το τρειλερ του sequel αλλά είμαστε σε θεατρική παράσταση...
Σε κάθε ανέβασμα αυτής της παράστασης υπάρχει μία σεξοβόμβα που κυκλοφορεί γυμνή στην μισή παράσταση... αυτός είναι ο ρόλος και δεν χρείαζεται ιδιαίτερο ταλέντο υποκριτικής... ΑΛΛΑ δεν χρειάζεται να είναι αυτό το βασικό συστατικό της παράστασης...
Ενα μικρό σχόλιο για την κατάσταση του θεάτρου σαν χώρο. ΤΡΑΓΙΚΗ όπως και όλα τα υπόλοιπα θέατρα, εγκαταλελειμένο και αφρόντιστο....
Και το εισητήριο??? 23 ευρώ και το φοιτητικό 16... ίσως εαν ήταν φτηνότερο να είχε περισσότερο κόσμο... αν και για Πέμπτη βράδυ 100 άτομα δεν ήταν καθόλου άσχημος απολογισμός.
Θερμά συγχαρητήρια στις ηθοποιούς: Τ. Σαριγκούλη και Κ. Φίνου για την αξιόλογη παράσταση που μας χάρισαν!
Σχόλια από τον Γιάννη Γ.
Σε μία παράσταση δύο ωρών, που από την πρώτη σκηνή το αντρικό μάτι "χορταίνει",αναρωτιέσαι: "τι θέλει να μου πει ο ποιητής?""Γιατί γδύνεται τώρα αυτή?""Γιατί ντύνεται τώρα αυτή?".
Είναι γεγονός πως το γυμνό της παράστασης έγινε ως κίνητρο για να την δεις (όπως και να το κάνουμε η Εύα ειναι φοβερό και παλαβό πλάσμα,όπως και η Αγάπη Βατιανού),αλλά σίγουρα όχι τόσο πολύ για να χρησιμοποιηθεί αυτή η επίκριση προς όφελος της και προς διαφήμησηση της. Αυτό γιατι η παράσταση,πολύ λίγα πράγματα έχει αλλάξει από την πρωτότυπη (μου διαφεύγει ο Αγγλος συγγραφέας της) που στην Ελλάδα πρωτοπαρουσιάστηκε στο Θέτρο Βεάκη το 1983!(Βέβαια με τα μέσα ενημέρωσης της εποχής,λογικό ήταν να μην γίνει κάποιος σάλος.Σε αντίθεση με την πιο πρόσφατη εμφάνιση του Σ.Τζώρτζογλου στο πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ).
Το μεγάλο πρόβλημα της παράστασης είναι ότι βρίσκεται εκτός εποχής(και τόπου.Λονδίνο!)Μπορεί οι ιστορίες των κυριών να άγγιζαν συναισθηματικά τους θεατές κάποτε,αλλά δεν μπορούν να αγγίξουν αυτούς που έχουν πήξει σε εκπομπές σαν της Τένιας Μακρή/Τατιάνας/Ανδρέα Μικρούτσικου/Θρασκιά και ας μην συνεχίσω.....
Ανούσια κοινωνικά προβλήματα δηλαδή.
Η Τιτίκα Σαριγκουλη που έπαιζε την Γιαγιά στο "Μπαμπά μην Τρέχεις" και μπινελίκωνε ασύστωλα, έκανε την διαφορά εκεί μεσα.
Πολυ καλά σκηνικά,πολύ καλή επιλογή ηθοποιών, καλή σκηνοθεσία, αλλά άχαρο σενάριο.
Μία πολύ καλή διαφήμηση για τα σωματικά προσόντα της Εύας,που όμως μπορούσε να το κάνει και σε μία επίδειξη εσωρούχων η σε κάποια φωτογράφηση περιοδικού.Δυστυχώς, δεν εκμεταλεύεται πλήρως την ευκαιρία της για να επιδείξει τα υποκριτικά της ταλέντα.
Το ίδιο ισχύει και για την Αγάπη Βατιανου που όμως δίνει δείγματα μελλοντικής βελτιωσης,και σχεδόν μόνο από την υποκρινόμενη (ελπίζω) νευρασθένεια και από τις ατάκες της ίσως να προκλήθηκε λίγο γέλιο,και λίγο ακόμα από αυτές της (με το ζόρι χαπακωμένης ,κατα φαντασίαν άρρωστης και καταπιεσμένης) Μαρίας Τοκμάκη.
Πολύ καλές οι Καίτη Φινου,η Μαρία Δρακοπουλου,η Βάσια Βασιλείου, και η Μαρία Τοκμακη.
Ειλικρινά,η παράσταση θα μπορούσε να επιτευχθει και με τις ηθοποιούς να εμφανίζονται με τα εσωρουχα αντί για γυμνές,ή από την άλλη και συνεχώς γυμνές.Δεν θα άλλαζε και πάρα πολύ στο πως εκτιλίσσεται....
Είναι γεγονός πως το γυμνό της παράστασης έγινε ως κίνητρο για να την δεις (όπως και να το κάνουμε η Εύα ειναι φοβερό και παλαβό πλάσμα,όπως και η Αγάπη Βατιανού),αλλά σίγουρα όχι τόσο πολύ για να χρησιμοποιηθεί αυτή η επίκριση προς όφελος της και προς διαφήμησηση της. Αυτό γιατι η παράσταση,πολύ λίγα πράγματα έχει αλλάξει από την πρωτότυπη (μου διαφεύγει ο Αγγλος συγγραφέας της) που στην Ελλάδα πρωτοπαρουσιάστηκε στο Θέτρο Βεάκη το 1983!(Βέβαια με τα μέσα ενημέρωσης της εποχής,λογικό ήταν να μην γίνει κάποιος σάλος.Σε αντίθεση με την πιο πρόσφατη εμφάνιση του Σ.Τζώρτζογλου στο πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ).
Το μεγάλο πρόβλημα της παράστασης είναι ότι βρίσκεται εκτός εποχής(και τόπου.Λονδίνο!)Μπορεί οι ιστορίες των κυριών να άγγιζαν συναισθηματικά τους θεατές κάποτε,αλλά δεν μπορούν να αγγίξουν αυτούς που έχουν πήξει σε εκπομπές σαν της Τένιας Μακρή/Τατιάνας/Ανδρέα Μικρούτσικου/Θρασκιά και ας μην συνεχίσω.....
Ανούσια κοινωνικά προβλήματα δηλαδή.
Η Τιτίκα Σαριγκουλη που έπαιζε την Γιαγιά στο "Μπαμπά μην Τρέχεις" και μπινελίκωνε ασύστωλα, έκανε την διαφορά εκεί μεσα.
Πολυ καλά σκηνικά,πολύ καλή επιλογή ηθοποιών, καλή σκηνοθεσία, αλλά άχαρο σενάριο.
Μία πολύ καλή διαφήμηση για τα σωματικά προσόντα της Εύας,που όμως μπορούσε να το κάνει και σε μία επίδειξη εσωρούχων η σε κάποια φωτογράφηση περιοδικού.Δυστυχώς, δεν εκμεταλεύεται πλήρως την ευκαιρία της για να επιδείξει τα υποκριτικά της ταλέντα.
Το ίδιο ισχύει και για την Αγάπη Βατιανου που όμως δίνει δείγματα μελλοντικής βελτιωσης,και σχεδόν μόνο από την υποκρινόμενη (ελπίζω) νευρασθένεια και από τις ατάκες της ίσως να προκλήθηκε λίγο γέλιο,και λίγο ακόμα από αυτές της (με το ζόρι χαπακωμένης ,κατα φαντασίαν άρρωστης και καταπιεσμένης) Μαρίας Τοκμάκη.
Πολύ καλές οι Καίτη Φινου,η Μαρία Δρακοπουλου,η Βάσια Βασιλείου, και η Μαρία Τοκμακη.
Ειλικρινά,η παράσταση θα μπορούσε να επιτευχθει και με τις ηθοποιούς να εμφανίζονται με τα εσωρουχα αντί για γυμνές,ή από την άλλη και συνεχώς γυμνές.Δεν θα άλλαζε και πάρα πολύ στο πως εκτιλίσσεται....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου